نشرات زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
فارسی English عربي
10565
-
الف
+

فلم سینمایی «کارت پرواز» با موضوع قاچاق مواد مخدر، سوژه برنامه امشب «سینما آی فیلم»

«کارت پرواز» ساخته «مهدی رحمانی» قصه تلخ آدم‌های معمولی جامعه که به دلیل نیاز مالی در معرکه ای گرفتار می شوند را این هفته در سینما آی فیلم مورد برسی قرار می گیرد.

به گزارش آی فیلم 2 ، فلم سینمایی «کارت پرواز» شنبه 29 سرطان(تیر) ساعت 21:45 به وقت تهران و کابل و 22:15  به وقت دوشنبه در برنامه سینما آی فیلم مورد بررسی قرار می گیرد.

«مهدی رحمانی» کارگردان «کارت پرواز» یکی از مهم‌ترین ناهنجاری‌های حال حاضر، یعنی ترانزیت مواد مخدر از طریق بلعیدن را محور داستان این فلم قرار داده است.

در خلاصه داستان این فلم آمده است ؛ «ندا» برای حل مشکلات مالی خود، تصمیم می گیرد با بلعیدن مواد مخدر به ترانزیت آن روی بیاورد اما این كار او را در مسیری بی بازگشت گرفتار می کند.

این فلم داستان تلخ آدم‌های معمولی جامعه را به تصویر می کشد که به دلیل نیاز مالی در معرکه ای گرفتار می شوند که نخستین قربانیان آن، همان هایی هستند که مرگ را در دل خود حمل می کنند.

«آناهیتا افشار»،«ندا جبرائیلی» ،«اصغر رفیعی‌جم»،«محمدعلی نجفی»،«شیرین یزدان‌بخش» و ... بازیگران این فلم هستند.

«سینما آی‌فیلم» یکی از برنامه های کانال تلویزیونی آی فیلم2 است که به سینمای ایران و رویدادهای سینمایی این کشور می‌پردازد و فلم های در حال اکران در سینما و موضوعاتی مثل میزان فروش هفتگی و روزانه‌ فلم ها را بررسی می‌کند. 

هدف از نشر این برنامه معرفی بهتر فلم های سینمایی برای مخاطبان است تا مردم با دست اندرکاران و انگیزه‌های سازنده گان آن آشنا شوند و ترغیب به دیدن فلم در سینما شوند.

این برنامه شنبه ها ساعت 9:45 شام به وقت تهران و کابل و 10:15 به وقت دوشنبه از کانال تلویزیونی آی فیلم 2 نشر می شود.

شما بیننده گان گرامی آی فیلم 2 می توانید با مراجعه به وب سایت ما به آدرس fa2.ifilmtv.com قسمت های پیشین سینما آی فیلم را مشاهده کنید.

بیشتر بخوانید : 

معرفی فلم سینمایی «خواب آب» برای فارسی زبانان افغانستان و تاجیکستان

برنامه «سینما آی فیلم»

م ح/ ب م

نظر شما
ارسال نظر